vrijdag 5 december 2008

om die pitsers op de 'bodykes van baby's' elk een verschillende kleur te geven ?

Net vader geworden word ik nu met regelmaat geconfronteerd met 'bodykes voor baby's'. Mijn dochter Elfie draagt ze en heeft er op zich natuurlijk geen probleem mee. (en als ze die zou hebben, hoe zou ze me dat in godsnaam wijs maken ?!) Ik beleef er wat minder plezier aan want die 'bodykes voor baby's'...daar bestaat geen uniformiteit in. De ene heeft pitsers aan de zijkant, de andere in het midden met een soort omslag, nog andere hebben touwtjes...enfin...ik vroeg me gewoon af of het een idee is om alle pitsers een verschillende kleur te geven zodat ik me nooit meer kan vergissen en mijn dochter bijgevolg niet onnodig lang moet laten 'lijden' onder vaders geklungel.

Geen opmerkingen: