woensdag 10 december 2008

om aan de mannen van PHILIPS te vragen of ze een baby-senseo ontwikkelen ?

Deze nacht stond ik om half drie in de keuken een papfles te maken. Toen ik het boeltje aan het roeren was voor mijn dochter keek ik toevallig naar de Senseo in de hoek. Ik vroeg me plots af of het een idee was om een Senseo te ontwikkelen voor baby's. Per padje zou je dan een schepje melkpoeder kunnen verwerken (ter info : 1 schepje melkpoeder per 30 ml water)...en wetende dat er max 210 ml wordt gegeven moet het toestel voorzien kunnen worden van maximaal 7 padjes...en koffie zetten is uiteindelijk toch ook maar een substantie mengen met water...dat kan toch geen probleem zijn...zeg nu zelf, als we binnenkort een commerciƫle vlucht naar de maan kunnen nemen...dan is dit toch peanuts...

1 opmerking:

kikiwiet zei

Uw dochter leren om de pap koud te drinken is ook een zeer handige mogelijkheid!!!
Zo beletten we ook dat die mannen van philips nog meer geld uit onze zak kloppen :)))

Bij mij is deze methode is elk geval effectief :)!